زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۲ -

شهردار شهر رویان:

برپایی جشن پدر، مادر و کودک در شهر تاریخی رویان

شهردار شهر رویان گفت:به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، جشن «پدر، مادر و کودک» در سالن ورزشی شهدای رویان برگزار شد.

جعفر حسین‌زاده در گفتگو با بهناز دمیرچی خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«سرای نور»، با تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت: شهرداری رویان در راستای وظایف فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، جشن «پدر، مادر و کودک» را در سالن ورزشی شهدای رویان برگزار کرد.

 

وی بیان‌کرد: یکی از اهداف این جشن، ایجاد لحظه‌های شاد برای خانواده‌ها در کنار فرزندان و دور از آسیب‌های فضای مجازی است.

 

 

شهردار رویان با اشاره به اینکه در این مراسم فرزندان با حضور در کنار پدر، مادر و همسالان می‌توانند تجربه‌های خوبی را کسب کنند، افزود: این برنامه‌ فرهنگی با هدف ترویج آموزه‌های دینی، ایرانی و اسلامی در خصوص تکریم مقام خانواده، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برپا شد.

حسین‌زاده با اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده خاطرنشان‌کرد: هدف از ترویج آموزه‌های فرهنگی، انتقال اهمیت تکریم و ارزش خانواده به نسل آینده است.

 

وی با اشاره به جشن‌های مناسبتی به ویژه میلاد اهل بیت اظهارکرد: یکی از مفاهیم این برنامه شناساندن مقام و جایگاه اهل بیت به کودکان و نوجوانان است تا نسل آینده با آموزه‌های اسلامی آشنا و سیره اهل بیت را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

شهردار رویان افزود: مجموعه شهرداری، روابط عمومی و شورای اسلامی شهر رویان با برنامه‌ریزی و باوری درست و قلبی تلاش می‌کنند تا برنامه‌ای تاثیرگذار با هدف انتقال فرهنگ ایرانی، اسلامی برای مردم فهیم برگزار کنند.

      

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو